vineri, 17 iunie 2011

Nu pot trai decat fara tine!

Hancock,...tocmai am revazut filmul si,ca de fiecare data,m-a transportat in timp,in vremurile cand ieseam de la "Victoria" si, coborand prin parc spre casa,toti eram Bruce Lee,ori Luke Skywalker,toti voiam sa fim eroi,toti voiam sa fim de partea buna a fortei(desi ,daca ati vazut "Spaceballs",un film regizat de Mel Brooks,ati fi vrut sa fiti de partea buna a "svortei":D),toti voiam sa ii casapim pe ticalosi,toti voiam sa starpim raul de la radacina si,invariabil,sfarseam prin a capaci un minoritar ce avea ghinionul sa ne iasa in cale!Da,toti voiam sa fim eroi,ca Hancock acum,toti voiam si am vrea sa putem zbura,toti am vrea sa putem prinde gloantele cu dintii,toti am vrea sa putem muta autobuzul cu mana stanga-si e o dorinta legitima in traficul de azi-,toti am vrea sa aducem soarele ori sa aducem ploaia,toti am vrea sa ne vedem recunoscuti pe strada-uite-l,e Hancock,e Superman,e Zuperman(daca am fi toti blonde:P),e Mihai,e Cristi,e Adi,sunt eu,toti am vrea ...si cate lucruri bune am face pentru ceilalti..:)
Probabil le-am face,e genetic,oamenii puternici sunt generosi,nu cei ce detin vremelnic o demnitate ori alta,nu aceia,oamenii cu adevarat puternici,uitati-va la Bill Gates,oamenii puternici sunt generosi si altruisti,atat de altruisti incat adesea uita de ei,... si intotdeauna cineva va avea nevoie de ei si intotdeauna cineva are mai mare nevoie de ei decat noi si intotdeauna cineva are mai mare nevoie de tine decat eu si intotdeauna noi,eu,tu,o sa asteptam pentru ca el,Hancock,Superman,Adi,Gion ori ori cum s-ar numi el/noi,va avea ceva de facut,va avea de ajutat pe cineva,va avea de salvat pe cineva,va avea de consolat pe cineva,..pentru ca lumea asta asteapta de la el si el stie asta si nu se poate da la o parte,nu se poate dezice pentru ca asa e construit,puternic,capabil sa ia totul asupra sa,si pentru ca simte,..e ultima mea speranta,e ultima ta speranta,e ultima noastra speranta,..nu ii poti dezamagi pe oamenii ce cred in tine..si ii dezamagesti,nu pe oameni in general,ii dezamagesti pe cei mai importanti pentru tine,ii dezamagesti nu pentru ca vrei ori pentru ca poti,ii dezamagesti crezand ca si ei sunt puternici si ca vor intelege...si poate ca sunt puternici si poate ca inteleg,dar nu ai timp pentru asta,nu ai timp pentru tine,nu ai timp pentru mine,nu ai timp pentru noi,ai tot ce vrei, mai putin timp si cand,in cele din urma,iti dai seama, e destul de tarziu,uneori prea tarziu si singurul lucru ce iti ramane de facut e sa pleci departe,continuand sa te dedici altora,constient,insa,acum,e tarziu pentru noi,nu mai ai nevoie de nimic din ce as putea face pentru tine si as putea face atat de multe si toate lucrurile pe care le-as putea face as vrea sa le fac pentru tine...,dar e prea tarziu si stiu,desi asta ma va omori de o mie de ori pe zi,doar departe de tine mai pot supravetui si nu pentru ca vreau,...dar,sunt puternic si cineva,undeva are nevoie de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu