marți, 17 aprilie 2012

Ce isi doresc iesencele:barbat bine dotat cu bani si vila!!!

In avalansa de stiri despre achitarea nevinovatului de serviciu,Gigi Becali,eram gata sa ratez ceva cu mult mai important si anume,o partida de viitor si nu una oarecare ci una chiar din Iasi,desteapta,frumoasa si devreme acasa,ceea ce nu'i deloc de neglijat!
In ajutorul meu,si sunt convins ca nu sunt singurul ce statea ca pe ace, a venit obsedatul de scarbiciu de la bzi.ro care aproape ca m-a facut fericit scriind un articol,dupa cateva interviuri esentiale cu frumusetile Iasiului,din care reiese ca fetele noastre,sau,ma rog,cele mai frumoase dintre ele-si ezact astea ne intereseaza,numai ele ne merita-stiu perfect ce vor de la viata:nimic mai putin decat barbatul ideal!!!Cum anume trebuie sa fie acesta???Trebuie sa arate firesc,binenteles,adica sa fie plin de bani,sa aiba un corp de invidiat,un caracter puternic si sa le satisfaca din punct de vedere secsual.Luandu-si inima in dinti,una din frumusetile rapitoare ale orasului,Alexandra pre numele ei din ziar,a lamurit problema:"Barbatul ideal trebuie,in primul rand,sa aiba bani,sa aiba o masina frumoasa,de preferat un Mercedes decapotabil,o vila cu piscina si sa-si permita sa ma duca in locuri in care eu nu-mi permit,adica de-astea,exotice.Ca fizic trebuie sa fie inalt 1,85 chiar 1,90,sa fie slab dar cu muschi,sa fie brunet cu ochi albastri,sa ma duca la evenimente la care participa numai persoane importante si unde pot sa-mi extind orizonturile si sa cunosc lume noua.De asemmenea intr-o relatie secsul este important iar marimea chiar conteaza ...."si a continuat pe aceiasi linie pana si-a pierdut firul ideii.
Frumos,imi place de ea si simt ca si voua.Mai mult decat atat m-am regasit pe deplin in tot ceea ce-si doreste ea de la barbatul ideal.M-am regasit atat de bine incat mi-a crescut respectul de sine si simt ca o sa-mi pot reface viata.E adevarat ca,poate,unele din definitiile ei nu ma descriu intocmai,de pilda,nu sunt atat de potent pe cat se vorbeste iar in privinta marimii ar fi multi cm de adaugat dar in compesatie am disfunctie erectila,ceea ce nu e tocmai putin.Ar mai fi si faptul ca nu am piscina dar,spuneti si voi,daca nu ai vila unde sa tii piscina??Simt ca pretentia asta e un pic deplasata!Si apoi,de ce neaparat Mercedes decapotabil,ce au fetele astea cu cei ce au Porsche decapotabil(nu ca as avea,dar stiu pe cineva care are si la rigoare il pot pandi cand intra in casa si imediat fac niste poze cu masina lui),ori,ma rog,biciclete decapotabile??De ce isi ingusteaza atat de tare orizontul??E plin orasul de barbati ideali cu biciclete decapotabile,..nici nu stie ce pierde!Opinia mea!!In privinta conformatiei fizice aici parca m-a descris dintr-o poza:inalt,slab..,eu sunt,jur,cand eram in liceu porecla mea era "Grisina",..niciodata nu vei gasi pe cineva mai slab decat mine si daca ma gandesc bine,e posibil sa am si niste muschi,halbele alea nu se ridica singure la gura,asa sa stii.Cat despre destinatii exotice,nu trece saptamana sa nu trec prin Letcani ori Podul Iloaiei,drumul spre Germania,dealtfel.Despre petrecerile la care particip,ce pot sa spun,daca nu ai un master,un doctorat ori macar un stand la Siraj,nu ai ce cauta la petrecerile mele asa ca,dragele mele,dupa cum vedeti sunt unul din putinii barbati ideali disponibili si nu stiu pentru cat timp,grabiti-va,pana nu raman si fara lentilele de contact de un albastru ideal.