joi, 23 februarie 2012

Intalnire cu Joe Black.

S-a intamplat sa il intalnesc cand toate planurile mele de viata erau facute.Tot ce voiam de la viata era in fata mea,stiam langa cine o sa ma trezesc in fiecare dimineata si stiam ca voiam sa ma trezesc in fiecare dimineata langa el,stiam cu cine o sa-mi impart cafeaua,stiam cui ii voi gati,emotionata la gandul bucuriei ce o voi simti in ochii lui,stiam cu cine voi imparti toate micile bucurii cotidiene,stiam cui o sa-i pun cadouri sub brad la fiecare din cele 1000 de sarbatori de Craciun ce urmau sa ne gaseasca impreuna,stiam de bratul cui sa ma tin atunci cand simteam nevoia unuia puternic,stiam pe ce umar imi pot plange neimplinirile,si stiam ca el imi va lua toate neimplinirile asupra lui si le va transforma,pentru mine,in victorii,stiam cu cine imi voi petrece dupa amiezele de weekend,lenevind in pat,stiam ca ma va face sa rad si ca zambetul lui imi va alunga orice umbra de indoiala,stiam cine imi va raspunde la toate intrebarile inca nepuse,stiam sub mangaierile cui ma voi aprinde si in bratele cui voi arde,stiam in ochii cui ma voi oglindi atunci cand voi adormi si stiam cine imi va veghea somnul,nemiscat,de teama ca o miscare a lui sa nu ma trezeasca,de teama ca nu cumva sa-mi intrerupa visul si stiam si ce o sa visez in fiecare noapte,stiam ca o sa-l visez in fiecare noapte pentru ca mi se va fi parut nedrept ca noaptea sa ne desparta,chiar daca stateam in bratele lui,stiam ca va fi un tata perfect pentru copii nostri si stiam ca il vor iubi si ei asa cum il iubeam si eu,stiam ca e sufletul meu pereche ...stiam toate astea,...sau am crezut ca le stiu,pana cand el a plecat,nici nu mai stiu de ce,nici nu mai stiu unde,nici nu mai stiu de cand,..stiu doar ca mi-am gasit sufletul pereche,doar ca eu nu eram perechea lui....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu