miercuri, 8 iunie 2011

Ce ascund masinile mari si luxoase,sau, mai degraba,pe cine?

















































































Dana Savuica e doar un fost iepuras Playboy(ca nu ii pot spune iepuroaica) si in aceasta calitate nu ii putem pretinde sa fie altceva decat este. Ca atare o citam intocmai:"..eu intotdeauna am spus de cei care conduc masini luxoase si cat mai mari ca sunt invers proportionale cu ce au ei in dotare...sunt grasi,mici si li se vede doar capatana peste volan.Ei stau si intinsi pe scaun in masina ca nu ajung la pedale. " Si a mai spus ceva si despre femei dar nu o sa citez si asta,sunt un domn,ce dreaq!Desi exprimarea ar lasa un pic de dorit intr-un mediu mai popular,fiind vorba de un intelectual de talia d-nei Savuica am reusit in cele din urma sa ne dam seama la ce facea referire si am fost de acord cu ea!Totusi,pentru a nu fi banuiti ca suntem duplicitari,placandu-ne noua masinile mari si luxoase,am preferat sa mergem cu una de la Bodeguitta del Medio care nu e a noastra,nici a copiilor nostri, nici a copiilor copiilor nostri dar e numai buna sa impace si capra si varza,apetitul nostru pentru masini mari si luxoase cu opiniile Danei Savuica despre detinatori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu