vineri, 3 iunie 2011

Cand e sa ai ghinion gasesti cuie ruginite peste tot!

Suntem la pauza meciului Romania-Bosnia,conducem cu 2-0, jocul se leaga,si toate astea imi aduc aminte ca pana nu suntem cu spatele la zid,noi,romanii,taiem frunze la caini,ne plangem de arbitraj ori de ghinion si asta imi aduce aminte de un banc,sau,ma rog,de un posibil banc.Iata-l:Mutu ii spune lui Razvan Lucescu:
-Razvan,cand am pierdut in Bosnia ai fost cu noi!
-Asa e,ii raspunde Lucescu
-Cand am pierdut in Franta ai fost cu noi!
-Asa e,continua juniorul
-Cand am facut egal cu Albania si cu Belarus ai fost cu noi!
-Asa e,recunoaste fiul cel bun
-Cand ne-a macelarit Serbia ne insoteai!
-Am fost acolo,am suferit alaturi de voi,isi plange de mila antrenorul toba de carte
-Peste tot pe unde am luat-o pe cocoasa,peste tot pe unde ne-am facut de ras erai si tu pe banca!
-Da,Mutule,eram,am fost tot timpul alaturi de voi!
-Ba stii ce cred eu?Tu cred ca ne porti ghinion!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu