miercuri, 15 iunie 2011

Ama,ne vedem joi!

Am spus,crezand cu tarie,ca femeile niciodata nu pot fi prietene intre ele!Femeile au prea multe interese de gestionat,pot fi foarte bune amice,atat timp cat interesele lor converg,..atunci cand interesele lor se contrazic,adieu!!!Totusi femeile pot fi foarte bune prietene cu barbatii!Cineva imi spunea candva,Bogdan eu nu cred asta,nu poti fi prieten cu o femeie in timp ce te uiti la ea ca la o prada!Adevarat,am recunoscut,suntem vanatori pana murim,dar pana si vanatorii stiu ca nu isi pot haitui tot vanatul odata pentru ca altfel ar muri de foame la anul.Si chiar de acesta ar fi singurul argument,desi e doar cel mai simplist,e valid!Ama,alaturi de foarte,foarte, putine fiinte de pe lumea asta imi e prietena,si prietena fiind mi-a trimis ceva de citit,..in compensatie,uite Ama,ceva de ascultat,si,de ce nu,cantat joi cu Trupa de joi,si chiar si cu mine!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu