marți, 7 iunie 2011

Chitara sau bicicleta?


L-am batut pe tata la cap o luna intreaga sa imi ia chitara si mi-a luat,am mers o luna la cercul de chitara de la casa pionerilor(parca asa se numea pe vremea aceea) si m-am plictisit,am vrut bicicleta si ca sa il conving pe tata sa imi ia il pacaleam in privinta progreselor mele de la chitara.Pana intr-o zi!Cand a vrut sa mearga cu mine la palatul copiilor,...norocul meu a fost ca nu mergeau tramvaiele si ca sa ajungi din "Mircea" trebuia sa schimbi doua, ori sa mergi pe jos,iar tatal meu nu era mare fan al plimbarilor lungi...si asa a ales sa ma creada cand ii spuneam ca au ceva cu mine profesorii de chitara si mi-a luat bicicleta. Dupa ce ani la rand nu am castigat Turul Frantei, imi dau seama ca trebuia sa raman la chitara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu