luni, 29 august 2011

Life is sucks!

Am o diploma pe un perete al biroului pe care scrie :"cel mai nemernic patron",decernata de un grup de prieteni acum niste multi ani,la o petrecere!Azi,pentru doi dintre angajatii mei acest "renume" era cat pe ce sa capete concretete,in speta voiam sa ii concediez pentru ca si-au atins limita de incompetenta...,dar,..dar s-au salvat,fara sa stie pe langa ce au trecut,si asta pentru ca paguba facilitata de ei, si care mi-a creat un oarecare disconfort, e doar praf,sunt doar niste bani,..si nervii mi-au trecut cand am auzit de un tanar de 31 de ani,caruia medicii i-au intrerupt irigarea sangvina de la mijloc in jos,incercand sa ii incetineasca avansul unui cancer...,in 6 luni o sa fie ingropat..
Si eu eram suparat,..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu