vineri, 19 august 2011

Adi Berescu


Uneori viata pare greu de suportat,greu de trait chiar,...uneori iti vine sa pleci dincolo si sa lasi mizeria numita viata in urma,...m-am gandit,in anii din urma,si eu la asta,inconstient am si experimentat-o,cand m-am trantit cu motorul in masina unui prieten,...nu mi-a iesit,am trecut pe sub masina lui si m-am ales doar cu un picior rupt si nu regret,...dar eu macar,viu fiind,pot privi in urma amuzat,...mort fiind nu as mai fi putut privi niciodata trecutul,nu as mai fi putut privi nimic,nu as mai fi simtit nici bucuria nici tristetea,..nici regretul,nu as mai fi simtit nimic,...am crezut ca nimic nu mai conteaza dar am trait si mi-am dat seama ca sunt lucruri,multe lucruri, pentru care merita sa traiesti,oricat de dezamagit ai fost de viata pana atunci,...Adi nu a mai avut rabdare sa afle,..a avut ghinionul,sau cine stie,norocul,sa ii iasa,...s-a urcat pe motor,s-a izbit intr-o masina si a plecat dintre noi....Poate ca e intr-o lume mai buna,sper ca esti intr-o lume mai buna,Adi,o meriti din plin!!Odihneste-te in pace,prietene si iarta-ma ca am stat atat de putin impreuna....,dar nu o sa te las,nu o sa te lasam prea mult timp singur,venim din urma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu