duminică, 21 august 2011

Cand iti moare un prieten moare si putin din tine odata cu el...


Am avut 3 accidente de motor,prima data la Buzau,cand un intelectual grabit sa prinda un loc de parcare a parcat peste mine,...am scapat doar cu piciorul drept in ghips,..apoi,la iesirea din Gradina Botanica am avut accidentul de baba,cand o baba s-a repezit printre masini dupa niste gaini si ca sa nu o lovesc pe ea m-am lovit pe mine si am facut 3 noi clavicule din una cate aveam pe dreapta,...neinvatandu-ma minte,m-am izbit,mai apoi, in masina noua a cuiva care a crezut ca-i zdrangane niste navete in spate,mergand la picnic noi,pe la neamt pe undeva,in timp ce eu eram ocupat sa trec pe sub masina lui,sa ies pe langa roata dreapta fata si sa le bat in geam,asigurandu-i ca navetele nu au patit nimic,...un fleac,piciorul stang un pic rupt,...dar au trecut si desi am devenit mai circumspect fata de motor,nu l-am abandonat,merg mai rar si mai atent,dar merg....,Adi Berescu nu mai merge si cred ca daca pot face ceva in memoria lui,daca putem face ceva in memoria lui e sa continuam sa mergem cu motorul,mai circumspecti cu motorul si cu noi insine,mai atenti la conduita noastra si a celor din jur,dar sa mergem,....sa mergem si pentru el.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu