joi, 5 mai 2011

Ziua barbatului care am fost!

O marca de bere a avut acum cativa ani o ideie de marketing dea dreptul stralucita:Ziua barbatului.Foarte frumos,vanzarile au crescut,noi avem,inca, un motiv sa ne imbatam ca doi porci fara sa ne fie teama de reprosuri(hai sa-i lasam si pe ei sa se simta liberi,ca o sa ne revansam in restul zilelor din an,ar spune femeile),carciumarii devin mai optimsti si tot asa,..ar fi idilic daca dupa o anumita varsta nu incepi sa te gandesti la tine la timpul trecut!Care barbati?Pai peste tot pe unde intorci capul,"barbatii" au inceput sa intereseze de mancare sanatoasa,de nivelul colesterolului in sange,de Prostamol chiar.Doctorul Ochila are o valiza de medicamente pe care o cara cu el peste tot unde merge,chiar daca ar fi doar o escapada la Caru cu bere,de unde ne intoarcem a doua zi pe la pranz,cand pleaca in vacanta iti este greu sa ghicesti in care valiza isi tine hainele si in care medicamentele,Adi cara si el mereu cate ceva la el,si bine face,am si eu de la cine sa cer,si de fapt ce vorbesc eu de ei,eu insel tin medicamente si in masini,si in hainele de motor si la birou,...devenim ipohondri pe zi ce trece,ca sa fiu elegant in exprimare dar de fapt ne bosorogim dea dreptul!Sub pretextul ca imbatranim si trebuie sa avem grija de noi,chiar imbatranim!Sau ma rog,imbatraniti,eu nu am nevoie de pretexte ca sa imbatranesc,o s-o fac pur si simplu,dar la momentul poportun,pana atunci,baieti,barbati,nu va pacaliti ca o sa traim vesnic,daca am inceput sa ne spalam de min 2 ori pe dinti zilnic,sa facem dus de doua ori,sa tragem de fiare pe la sali,sa ne dam cu gel, sa purtam spandex si sa ne luam masini frumoase, nu inseamna altceva decat ca ne da tarcoale criza varstei de mijloc!Degeaba renuntati la bere daca mancati ceafa de porc la cina,opinia mea!Si sa nu uitati:anii trece,imbatranesti dar tot la fel de frumos precum ai fost toata viata ta Barbatule,esti!Prosit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu