vineri, 20 mai 2011

Cum ti-ai petrecut ultima zi din viata?

In cele din urma adevarul a ajuns si la noi!Nascuta din dorinta legitima, a unui guru american,de a avea cat mai multe femei pana in clipa cand nici macar degetul cu care isi va fi impins limba la deal nu ii va mai fi de folos,credinta ca maine,21 mai,va fi sfarsitul lumii a ajuns cu bine pe toate continentele,de ceva vreme si in Bucuresti iar de foarte curand si la noi.Slava guru-lui,care intre timp a avut cel mai mare harem din istoria omenirii(guru Bivolaru e un mic pisacios pe langa el),ca ne-a luminat si pe noi!Si daca tot e ultima noastra zi de viata,sa vedem,cum ne-am petrece-o?Am ierta pe cineva,ne-am impaca cu familia,cu vre-un prieten ratacit,ori cu vre-un iubit ce ne-a inselat,am fi generosi,am darui saracilor toata averea noastra,am face o petrecere cu prietenii,am face secs cu iubita toata ziua,am face secs si noaptea?Ma indoiesc,nu pentru ca iubitele noastre nu ar dori asta,nici pomeneala,ne-ar lega de pat daca ar sti cum stau lucrurile,dar nu,nu de asta ci pentru ca sigur am fi ocupati sa rasplatim pe cineva,ce la un moment dat a ras de noi, cu asupra chiar,i-am taia o mana,un picior,i-am scoate un ochi,am face,poate,un melanj,adica,o mana,un picior si un ochi,sau daca nu avem sculele la indemana,macar l-am scuipa peste gard si l-am injura de mama,satisfacuti ca nu vom pati nimic, nimic in plus fata de ce va pati toata omenirea!
Deci,daca aveti dusmani acum e momentul sa va bucurati de viata,asta e ultima noapte de groaza!Daca nu aveti dusmani e,deasemenea,un moment foarte bun sa va faceti,sau,daca nici una din variante nu va e la indemana,veniti in Bodeguitta diseara,sa facem ultima betie de groaza,alaturi de Trupa de joi,care de disperare ca or sa ramana fara fani,vor canta si vineri!
Dixit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu