marți, 17 mai 2011

Kramer contra Hagi Tudose!

Cei mai multi dintre noi am vazut episodul din Seinfield in care Kramer probeaza o masina pana ramane fara benzina,...hilar nu?Ei bine,e doar un mic plagiator!Adevaratul Kramer traieste aproape de mine,chiar foarte aproape de mine,sau,ca sa fiu crancen de sincer,chiar sub pielea mea.De ce spun asta?Ce as putea spune altceva,devreme ce in timp ce ramaneam fara benzina azi,numaram de cate ori am ramas fara benzina,...si am ramas,...odata la Focsani,mai precis la 7 km de oras,...m-am descurcat,eram cu Gabi Branzaru zis si Gabi Cascavalu asa ca l-am trimis dupa benzina,..dar nu mi-a ajuns,..am ramas fara benzina in Bucium,in padure,am ramas fara benzina la Solesti(sa traiesti,Gelu),am ramas fara benzina in Podul Ros,pe pod,am ramas fara motorina in Pacurari,ba chiar,ca sa pun capac si sa nu duc renumele de roman in desert,am ramas fara motorina in Anvers,pe linia de tramvai si am impins masina,greu tare,pana pe trotuar,ca e oras medieval,strazi inguste si cu linie de tramvai,si,nu in ultimul rand,azi,cand desi masina racnea de 2 zile ca e satula sa mearga cu paie si ca vrea la benzinarie,eu nu,Batman,Batman...,pana s-a saturat si m-a lasat pe drumuri.Ati spune ca e vorba de un Hagi Tudose,nu?Ei bine, nu,imi place sa traiesc periculos,sa imi imping limitele la extrem,..mie si lui Kramer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu