luni, 21 martie 2011

Desi pare ca e vorba de sarmale,e vorba de sex!

Acum ceva vreme m-am asezat la Time Out pe terasa si am cerut specialitatea casei! Fata care voia sa ne serveasca,plina de umor,si-a cerut scuze ca nu poate face asta pentru ca,din pacate,nu mai aveau lamaie!Asa ca am baut doar apa!Va vine sa credeti,apa,mi-au dat apa...brr,erau sa ma otraveasca!In fine,despre ce e vorba:daca va dati seama la cine fac referire in cuvintele urmatoare,Bodeguitta te premiaza cu specialitatea casei,casei noastre:o stecla de tequila,o kila de lamaie,sarea e inclusi,si cu un curs de baut tequila,la doua maini,predat de Adi sambata seara de la ora 22!
Deci,sa citim:"Am avut,anul trecut,o experienta neplacuta cu sarmalele,care mi s-au ars si m-am apucat repede sa fac altele...la ora 2 dimineata eu faceam sarmale...",apoi:"Le-am tot gatit barbatilor din viata mea,insa ei tot tot au plecat..."
Nu suna ca si cum ar fi fost probleme cu mancarea? Mie si celor din care am extras acesta trilema asa ni se pare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu