duminică, 4 septembrie 2011

Cum poti ajunge pedofil fara voie?

.....Pe malul raului,la pescuit fiind, eu,Benone, adorm in asteptarea pestelui care nu se mai lasa prins.La un moment dat incep sa visez ca fata lui Base,venita de la Bruxelles in vacanta,l-a parasit pe Syda si a decis sa vina cu mine la pescuit,sa se dezbarace si sa se arunce peste mine,sarutandu-ma cu pasiune.Infierbantat de vis,Benone face rost de cea mai cumplita erectie din viata lui si cand sa finalizeze,se trezeste si ....racneste oripilat!!!Calare pe el,pe fata lui chiar era o broasca,parca,parca avea buzele ca ale Elenei Basescu,dar cert era o broasca!Suparat,vrea sa casapeasca broasca,cand o aude vorbind:Benone,daca ma cruti,o sa iti indeplinesc toate dorintele!!HMMM,toate,se arata neincrezator Benone-toate,absolut toate,Bennone,raspunde broscuta.
Ok,atunci vreau sa devin un baiet de bani gata,cu Ferrari la scara,cu o multime de bani in cont,petrecand vacanta la Las Vegas,in Bellagio,band sampanie Moet&Chandon in camera mea de la et 25.Si dintr-o data ma trezesc,asa cum cerusem,la et 25 al hotelului cu sampania la gheata si m-am apucat de baut,..si am baut,si am baut, pana am auzit broscuta spunandu-mi:Benone,eu nu sunt doar o broscuta,sunt o printesa blestemata de vrajitoare sa raman transformata in broasca pana va avea cineva curajul sa ma sarute de buna voie!Putin ametit fiind, m-am gandit,ce mai conteaza,nu o sa afle nimeni, si,daca cumva are dreptate,da-o'n masa pe Baseasca,pun muna pe o printesa!Pup broasca,aceasta se da de 3 ori peste cap si se transforma intr-o tanara cu parul balai,sani imbobociti,picioare lungi pana in pamant,pielea fina ca poponetul unui copil de 3 ani si,iata,asa am ajuns,onorata instanta,sa fiu acuzat de pedofilie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu