marți, 6 septembrie 2011

Apocalipsa dupa Priap!

Acum ceva vreme cineva a avut curajul sa imi spuna adevarul in fata,sau, ma rog,in scris.Era si timpul altfel as fi trait in eroare toata viata si, asemeni imparatului ce umbla in pielea goala pentru ca nimeni nu avea curajul sa-i spuna asta, foarte incantat de mine.Dupa ce am citit adevarul despre cat de darnica a fost natura cu mine,mi-am dat seama ca de fapt natura a fost zgarcita si am intrat intr-o depresie profunda,mi-am aruncat toti chilotii cu 3 numere mai mici pe care ii purtam ca sa para neincapatori,mi-am luat chiloti potriviti,marimea xxxl si am incercat sa merg mai departe...
Greu,ani de zile m-am trezit transpirat dupa cate un cosmar in care cineva ma arata cu degetul ca port chiloti prea mici!I-as fi schimbat,din nou,dar nu am gasit mai mari...
Anii au trecut si azi,in sfarsit,mi-am gasit linistea,nu era vina mea ca natura a fost zgarcita cu mine,traiesc in Romania,sunt roman chiar si conform ultimului studiu din domeniu,romanii au cel mai mic penis din Europa!!Asa ca de azi o sa ies cu fruntea sus din casa si o sa racnesc in gura mare:SUNT NEVINOVAT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu