luni, 12 septembrie 2011

Bani albi pentru zile negre.

Pentru ca sunt un tip principial si nu vreau sa ma bucur doar eu de bunastarea venita dupa o munca asiduua,prestata atunci cand completezi un bilet de loterie si vreau sa vad si alti romani fericiti,pe de o parte si pentru ca imi era si o lene naprasnica asa ca saptamana trecuta nu am mai ajuns la vre-o agentie loto,pe de alta parte,azi dimineata am vrut sa mai verific odata ceea ce stiam deja,ca biletul meu de loterie, cumparat de la Valencia acum ceva vreme si care m-a facut nerusinat de bogat,are pe el aceleasi numere cu cele declarate castigatoare si ca sunt posesorul premiului.Am verificat,am avut dreptate,sunt castigatorul,cum si merit dealtfel,totusi,stiti pe cineva care sa ma imprumute cu 300 euro,pt avion,sa merg sa-mi iau cei 3 euro castigati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu