luni, 28 februarie 2011

Unele lucruri se schimba,altele nu...!

Unul din filmele mele preferate e Matrix,de acolo e si replica asta,...unii,odata cu mediul,lucrurile,anturajul, ,din jurul lor se schimba,altii,in ciuda mediului,intamplarilor,in ciuda tuturor nu o fac,...
Nu pentru ca urmaresc ceva ori altceva ci pentru ca se urmaresc pe ei,..azi m-am intalnit cu prieteni vechi,prieteni care la randul lor mi-au adus aminte ca unii se schimba,...prietenii nu...,eu nu ma schimb,si nu pentru ca as fi rigid,nu,nu sunt,...si asta nu ma face sa imi pastrez ori sa imi inmultesc "prietenii",ba din contra,ma face sa ii ...imputinez,...dar oare cati dintre noi au ,ori avem prieteni? L-am intrebat si pe Dan acelasi lucru,..si stiu cati prieteni are,..ori,ma rog,cati cred eu ca are,dar,Dane,prietenii sunt,asa cum imi spunea si Cristi,parizianu,si cu care sunt de acord,cei pe care daca ii suni la 12 noaptea,in Suedia ori aiurea fiind tu,se trezesc,si stau cu tine,chiar daca doar la telefon si sunt,deasemenea oricand capabili sa vina dupa tine,daca iti este de folos ajutorul lor..
Buna seara Luke si ma bucur ca esti langa noi si ma bucur ca e si Gion,si  nu pentru ca suntem singuri,nu,nu suntem,dar in felul asta ne e mai la indemana sa ii aman pe cei peste 250 de potentiali prieteni,fata de care imi cer scuze si ii rog sa mai aiba rabdare cateva ore pana vom fi toti impreuna,pentru ca vom fi,dar voi fiind in discutie ori ei,lucrurile nu se schimba...
Matrix,..oameni obligati sa traiasca in vis doar ca sa incarce niste baterii,..dar,cati dintre noi  nu au nevoie disperata de somn,sperand in felul asta sa isi incarce bateriile?
Sperand intr-un Matrix al lor,care sa ii protejeze de realitate,o realitate in care nu se regasesc,in care sunt doar surogate de constiinte,in care sunt in asteptare,doar,doar,o frantura din visul lor despre realitate s-ar putea adeveri...
V-ati gandit vreodata ca e posibil sa fiti  doar visul cuiva? Si macar de ati fi visul cuiva viu,...eu,eu inca visez ca traiesc viata unui fluture amazonian...
Iar potentialii prieteni au ajuns la 265...
Oamenii astia nu ma cunosc,din fericire pentru ei.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu