miercuri, 25 ianuarie 2012

Joi seara de la ora 21.

Bronnie Ware este o scriitoare britanica ce isi asteapta moartea in Australia.In asteptarea mortii ce i-a trecut prin cap duduii(care mai are zeci de ani de asteptat):Oare ce regreta oamenii cel mai des pe patul de moarte si ce a aflat,si aflam si noi odata cu ea:Printre cele mai mari regrete avute de oameni pe patul de moarte se numara urmatoarele:
1.Mi-as fi dorit sa fi avut curajul sa-mi traiesc propria viata,nu viata pe care altii o asteptau de la mine.
2.Mi-as fi dorit sa nu fi muncit atat de mult.
3.Mi-as fi dorit sa fi avut curajul sa-mi exprim sentimentele.
4.Mi-as fi dorit sa fi mentinut o legatura mai stransa cu prietenii.
5.Mi-as fi dorit sa ma fi lasat sa fiu fericit.
Si pentru ca sa nu ajungem sa regretam,atat de tarziu,trebuie sa ne adunam joi in Bodeguitta del medio,sa experimentam toate acele trairi si sentimente,toate condimentate cu muzica buna,tequila si niste surprize culinare mexicane(din partea casei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu