miercuri, 20 aprilie 2011

Nu conteaza unde iti speli rufele,important e sa o faci.In public!!

"O am pe nevasta-mea,nu vreau sa mai suport si nevestele altora!
Mi-ar placea si mie,dupa un scandal in familie,sa ma evite multa lume,sute de oameni pe care ii intalnesc,nu doar vecinii care nu ma mai saluta vre-o saptamana dupa ce aud prin pereti si termopane cat de delicat m-am alinat cu sotioara dupa o betie.Vreau sa ma cert cu ea la televizor,pentru ca simt ca as avea ce sa-i spun si ea ce sa-mi raspunda,in direct.Vreau sa ma intrebe ziaristii si pe mine daca o mai iubesc,daca as mai fute-o pe nevasta-mea ca prima oara.Ca o intreaba pe Zavoranca,la stiri,in prime time,cu cine s-ar fute sau daca s-ar mai fute cu Pepe,asta nu ma satisface.Sunt frustrat,am si eu mizerii in viata de cuplu,ca toata cuplurile din lumea asta,si vreau sa le raspandesc si eu in toate casele care au televizor!Sa vada toti banalitati din familia mea.Am si eu familie buna de destramat in public,la o adica.Dati-mi dreptul sa ma vad la televizor injurandu-ma cu nevasta,macar pe TVR,ca tot platim obligatoriu taxa!Adica ce,eu si nevasta mea nu stim cum sa divortam in spatiul media,atat de handicapati sentimental om fi?Vai de capul nostru,la ce ne-am mai casatorit daca nici sa divortam nu ne iese!?"
Asa scrie A.Cautis,si are dreptate,saracul,ce naiba,noi suntem mai idioti,noi nu putem sa aruncam cu laturi unii in ceilalti!?Trebuie sa ne spalam neaparat rufele in familie,si la urma urmei de ce naiba sa le spalam daca tot se murdaresc!?
Sa-ti fie rusine,Dinu Patriciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu