luni, 25 aprilie 2011

Ai grija ce iti doresti....

Duminica seara,pe TVR se derula tragerea Loto,milioane de romani cu inima in gat,nimeni nu se mai gandea la Paste,nimeni nu se mai gandea la cozonac,oua rosii,pasca ori friptura de miel(iepure in cazul meu),totii erau treji,ochii lipiti de tembelizor,planurile de viitor pregatite deja(milioane de arogante stateau sa fie facute),numerele au inceput sa iasa din urna,...am inceput sa ma tem...,primul numar extras,primul numar bifat,al doilea numar extras,al doilea numar bifat,...ingrijorarea m-a cuprins cu totul,..oare asteptarea mea sa se fi terminat?Voi castiga la loto???Am schimbat postul,sperand pana in ultima clipa ca nu voi fi pedepsit,m-am rugat si astazi cand scriu aceste randuri am vazut ca ruga mi-a fost ascultata!Ghinionul meu s-a spart!Am reusit sa raman la cele doua numere bifate,nici unul in plus!Am rasuflat usurat,pot astepta linistit incontinuare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu