duminică, 27 noiembrie 2011

Traim in Romania si asta ne ocupa ceva timp!

Gabi Cascavalu si Bruce Lee,doua nume care,poate,va spun ceva,poate nu,dar sunt sigur ca o va spuna de azi inainte.Gabi Cascavalu(Gabi Branzaru pe numele sau real) este intruchiparea vie a mitomanului.Emigrat in Canada dintr-o joaca in care s-a incurcat pana nu a mai putut da inapoi,Cascavalu a trait doar pentru a mai ciupi ceva de la ceilalti.Nici macar un escroc veritabil,Cascavalu este un mic gainar,un gainar ce isi petrecea timpul insailand in mintea lui tot felul de scenarii,care mai de care mai rocambolesti,doar,doar va reusi sa se lipeasca de un pranz,de 3 litri de benzina,de un numar preferential de masina,de un garant pentru un imprumut cu buletinul,ori pur si simplu sa isi alipeasca imaginea de a cuiva de succes.Traind in felul acesta,mintea Cascavalului s-a pervertit in asa masura incat a inceput sa creada, el insel, tot ce nascocea pentru ceilalti,ajungand acum un an,cred,sa se prezinte la cabinetul lui Simirad,de la CJ Iasi,drept "profesorul de matematica"Gabi Branzaru din Canada,in timp ce el a absolvit cu brio un liceu industrial. A vut ghinion si s-a intalnit in cabinet cu un prieten al meu si cunostinta comuna,Costel Adascalitei,vice presedinte al CJ Iasi,ce era la curent cu statutul sau si astfel mica gainarie pe care o pregatea a murit in fasa.
Gainarul,pana la un punct, era simpatic,de asta l-am si tolerat o perioada,perioada in care m-am amuzat teribil intelegandu-i chinurile zilnice in constructia de scenarii si munca asidua pe care trebuia sa o depuna in fata oglinzii,atunci cand le repeta,armonizandu-si mimica cu textul.Nu e usor sa muncesti din greu!
Da,nu i-a fost usor si cred ca nici acum nu ii este!
Bruce Lee,nu,nu este vorba de actorul cu acelasi nume ci de un fost coleg de liceu care era astfel poreclit,a plecat in Germania imediat dupa revolutie,a facut tot ce au facut aproape toti romanii plecati din tara dupa '90,si s-a intors cu o masina(ultimul model de audi 80,apoi audi le-a inlocuit cu modelul A4) foarte frumoasa si ceva bani.
Neavand experienta sofatului,dar si foarte sigur pe el,Bruce Lee nu s-a asigurat,considerand ca ar pierde bani inutil,si s-a izbit cu masina de un parapet de pod,facand-o zob(bine ca nu s-a lovit prea rau) si recuperand doar o mica parte din valoarea masinii,vanduta ca piese de schimb.
Aseara,cand am iesit din Bodeguitta mi-am gasit 3 cauciucuri taiate de unul din intelectualii ce locuiesc impreuna cu noi in minunata noastra tara( Land of Choice).
Nu m-am suparat prea tare,aseara a fost o petrecere pe cinste in Bodeguitta si neplacerea creata de incident prea mica pentru a-mi strica seara.In plus,eu sunt asigurat,asa ca daca ai sperat sa-mi faci o gaura in buget nu ai ales calea cea mai potrivita.Azi cand am fost sa evaluez situatia mi-am dat seama ca de fapt ai vrut sa-mi faci un bine,fac prea putin sport si ai vrut sa ma trezesti la realitate pana nu e prea tarziu.
Merci si sa stii,ma amuza suficient de tare,incat sa zambesc, actiunea ta si mai ales,felul in care te bucuri crezand ca eu sunt trist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu