miercuri, 26 octombrie 2011

Sunt barbatii niste magari?

Dintotdeauna am sustinut ca afirmatia e o facatura,ca sa nu mai spun ca e dea dreptul discriminatorie la adresa porcilor,magari suntem doar in imaginatia unor femei preocupate sa isi ascunda adevarata natura.Vei spune ca e o afirmatie hazardata,dar nu,eu nu fac niciodata afirmatii lipsite de temei si iata dovada:Un barbat din Zimbabwe pe nume Moyo,care facea secs cu un magar,a fost arestat pe nedrept de niste politisti rau intentionati.Omul s-a aparat,cu argumente foarte solide,in opinia mea,afirmand urmatoarele:"Am luat o prostituata de pe strada,i-am dat 20 de dolari si am inceput sa fac secs cu ea.Apoi femeia s-a transformat intr-un magar.Sigur e vorba de ceva necurat!"
Sunt convins ca avea dreptate,cu atat mai mult cu cat nu s-a spus ca politistii ce l-au arestat erau de fapt niste politiste,preocupate sa musamalizeze zguduitorul adevar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu