sâmbătă, 17 martie 2012

Amanta sau sotie?

Ai crede ca e o dilema preocupanta doar pentru,ori mai ales,pentru barbati,dar nu,nici pomeneala.De fapt nu e vorba de nici o dilema,e mai degraba vorba de o alegere de facut si,mai mult decat atat,orice alegere ai face,femeie fiind,poti sa nu excluzi nici una dintre optiuni.
Si de ce spun asta:acum ceva vreme,la Mihai acasa,am cunoscut un cuplu foarte simpatic,el activand in mediul universitar,ea profesand pe taramul periculos de incert al psihologiei umane.In afara de a fi o femeie frumoasa,este si foarte directa,calitate dintre cele mai apreciate de mine,si, fara sa-mi spuna mie neaparat,in contextul vesel in care toti betivii din preajma ei incercam sa-i atragem atentia,si sub privirea si zambetul amuzat al profesorului,ne-a povestit succint ca la inceputul relatiei cu sotul sau a fost "doar" amanta sa!Dupa ce am facut o burta de ras,fiecare dupa propria burta si dupa ce am mai lasat la dospit informatia,stand la soare,deci batut in cap,mi-am pus urmatoarea intrebare:Femeile gresesc undeva?Si pentru ca nu am gasit raspunsul,intrebarea urmatoare a venit firesc:Nu cumva femeile gresesc undeva??
Ei bine,la intrebarea asta raspunsul a venit de la sine:Fireste ca gresesc,dar o fac crezand ca fac ceva bun,crezand ca daca ti-ai cucerit partenerul ca amanta,dupa ce e "al tau",e musai sa devii sotie,cu toate "metehnele" si limitarile aduse de statutul oficial dobandit la starea civila,sau,cum ar spune Elena:"destul am purtat chiloti tanga pana am pus mana pe al meu...,am pus mana pe el,gata,nu mai port!".
Opinia mea,fetelor,este identica cu a voastra:toti barbatii suntem niste porci,dar daca doriti sa va pastrati porcii langa voi,nu deveniti sotii dupa ce va inregistrati la starea civila,ramaneti amante!!!

2 comentarii:

  1. Măi frățîne, ce-ar fi să înveți mai întîi să păcănești tastele astea, abia apoi să-ți propagi damfurile gîndirii tale perverse. Nu vezi că ești analfabet (informatic)? Te-ai apucat să blogărești?

    RăspundețiȘtergere